pátek 10. srpna 2012

Tip na organizér na kosmetiku

Dlouho jasem sháněla NĚCO, do čeho bych uskladnila svou kosmetiku a co by vypadalo hezky a nebylo průhledné - čili plastové boxy na součástky z Hornbachů a Bauhausů nic pro mě.
A dnes v Ikea jsem objevila tohle, dřevěnou "mini komodu" jak tomu nazývá výrobce.



Vyrábí se ve dvou velikostech. Větší, kterou mám já, má rozměry na šířku 42 cm, na výšku 32 cm a hloubku má 18 cm. Vršek je rozdělený na tři menší šuplíčky (nutno říct, že zas tak maličké nejsou veleze se toho do nich dost), prostředek na dva a spodní část je jedna velká přihrádka, kam se s přehledem vlezou i větší věci. Já tam mám větši na vlasy, oční odličovač atd., viz foto.




Cena za ten velký je 499,-, malý stojí 349,- a uvažuju, že si pořídím i ten.
Detailněji můžete prozkoumat na stránkách Ikea tady a tady.

2 komentáře:

  1. Ahoj, jsem tvůj nový čtenář, máš moc pěkné a dobré věci. Tento post se mi moc líbí, organizéry na makeup mám ráda, tento vidím poprvé, já sháním nějaký průhledný. :)

    OdpovědětVymazat
  2. perfektná vecička na kozmetiku. Už som po nom viackrát pozerala v ikei.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat