sobota 26. května 2012

Aknestop řada od Ryor

Produkty řady Aknestop na problematickou pleť od značky Ryor jsou už asi profláknutá věc. Každopádně patří mezi moje oblíbené, a tak je tu chci mít :)

Kompletní řada Aknestop obsahuje čistící pěnu, krém, masku na obličej, tonikum, sérum a roll-on na pupínky pro lokální použití. Je primárně určena pro mastnou a problematickou pleť. Já si výrobky (krém, pěna, maska, kdysi jsem měla i roll-on) koupila klasicky na popud kladných recenzí, když jsem měla větší problémy s pletí.













Čistící pěna s mořskými řasami
Rovnou řeknu, že jinou věc na čištění pleti si už asi nekoupím. Nebo minimálně tuhle nepřestanu používat. Je výborná. Mám pleť s mastící se t-zónou, tváře normál a pleť mi nevysušuje jako jiné čistící pěny nebo gely, každopádně po použití mám potřebu se namazat.
Pěna je hrozně příjemná a líbí se mi způsob dávkování - pumpička.


Cena: 99 Kč
Množství: 150 ml
Hodnocení: 10/10
________________________________________________________________________

Krém s fytosfingosinem
Pro mě zásadním plusem na tomto krému je fakt, že zmatňuje pleť a co víc - efekt nějakou dobu vydrží. Má mírnou parfemaci, klasickou krémovou konzistenci - tak akorát - nic hutného, nic řídkého.
Je dobrý jako podklad pod make-up, nedrolí se. Co bych možná vytkla je, že by mohl víc hydratovat.


Cena: 99 Kč
Množství: 50 ml
Hodnocení: 8/10
________________________________________________________________________

Slupovací maska
Obecně slupovací masky moc nemusím, mám radši ty smývatelé. Tuhle jsem si koupila pro doplnění řady. Co je nutno v prvé řadě říct - při sloupávání si odbydete i slušnou epilaci obličeje. Což shledávám jako velké a zásadní mínus, protože díky tomu masku nepoužívám na celý obličej, ale jen na nos a jeho okolí a bradu. Takže ač ji mám už dost dlouhou dobu, mám ji pořád skoro uplně plnou.
Na druhou stranu pokud se vám podaří úspěšně sloupnou, čekejte hladkou pleť a řekla bych, že i docela něco vyčistí. Menším mínusem může být pro někoho její parfemace, já ale patřím spíš mezi ty odolnější jedince :D














Cena: 99 Kč
Množství: 100 ml
Hodnocení: 5/10


A nejpodstatnější otázka celé recenze - funguje řada Aknestop? Prosím famfáry... ano! Je jasný, že všechny problémy nevyřeší a většího akné vás zcela nezbaví, ale já když jsem přípravky používala delší dobu a opravdu poctivě ráno i večer, výsledky jsem viděla a pleť mi viditelně zlepšila (ale v mém případě se nejednalo o rozsáhlejší akné, jen nějaké ty pupínky).

Škoda je, že je Ryor hůř dostupný. Největší výběr krom e-shopů je v no name partnerských drogeriích nebo ve značkový h prodejnách, kterých je ale dost málo.
Pro Brno: drogerie s celkem rozsáhlým sortimentem je drogerie Dokoupil na Orlí 7.

3 komentáře:

  1. Od Ryoru mám už pár věcí a z téhle řady je super tyčinka na lokální ošetření..tu mám moc ráda.:-)

    www.bmeltingpot.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. taky tuhle řadu mám.akorát místo masky mám pleťovou vodu, která nádherně voní.používám ji hlavně na čelo(podle potřeby a množství pupínků - na čelo více, na zbytek obličeje jen tak lehce). jestli se k ní vrátím netuším, ale kdo ví, co přinese čas

    OdpovědětVymazat
  3. plánuji si něco koupit od ryoru :) tak snad mi to bude vyhovovat :) jinak tvůj blog se mi líbí a jsme tvou novou čtenářkou :) budu moc ráda když navštívíš můj blog a také se staneš mou čtenářkou :) onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat