čtvrtek 24. května 2012

Moje nejoblíbenější krémy na ruce

Krémů na ruce mám doma několik, celkově asi sedm nebo osm. Ukážu vám moje tři nejoblíbenější, které používám nejčastěji, mám je nejraději a které bych si určitě koupila znovu. A taky že si je koupím znovu.


1. Almond oil daily hand & nail cream - The Body Shop
Ze všech tří krémů mám tenhle nejdýl. A nejvíc si ho šetřím. Kupovala jsem ho v Praze a jelikož jsem od jinud, nemám Body Shop po ruce, takže nemůžu jen tak naběhnout pro další.
Krém výborně hydratuje, rychle se vstřebává a nezanechává ulepený nebo mastný film. Jako všechny "bodyšopí" věci hezky voní, po mandlích. Po namazání jsou ruce dlouho jemné, nemám vůbec potřebu se brzo zase mazat. A že mám ruce docela sušší, zvlášť mezi prstama.

Cena: 220 Kč
Množství: 100 ml
Hodnocení: 10/10

Kdyby někoho zajímalo složení, tady je:


2. Nourishing hand cream - Sephora
Tenhle krém jsem si koupila v rámci jedné z akcí, která v Sephoře probíhala. A dobře jsem udělala. Krém hrozně příjemně voní (aspoň mně), sice docela výrazně, což někdo nemusí mít rád, ale já jsem nadšená. Samozřejmostí je super hydratace, nelepivost, rychlá vstřebatelnost. Po namazání mám ruce ještě jemnější než po použití předchozího krému z BS.
Díky malému, skladnému balení ho nosím v kabelce.

Cena: 150 Kč
Množství: 50 ml
Hodnocení: 10/10

Složení:


3. Concentrated hand cream - Neutrogena
Mnohými hodně oblíbený krém na ruce, koupila jsem si ho po přečtení mnoha kladných recenzí a taky jsem dobře udělala. Je na hodně souchou kůži, zjemňuje hrubé ruce a je super zejména na zimu. Pokud máte hodně suché ruce, stačí večer namazat a ráno stoprocentně uvidíte rozdíl.
Stačí ho docela dost malé množství, je hodně concentrovaný. Trochu špatně se rozmazává, ale dobře se vstřebává, zanechává na ruce jemný film - v dobrém slova smyslu, žádná ulepená mastnota.
Vyrábí se ve dvou verzích - téhle modré, co mám já, to je lehce parfémovaný, a potom ve verzi červené, ten je zcela bez parfemace.

Cena: 99 Kč
Množství: 50 ml (obvykle; já mám 50% navíc, takže 75 ml)
Hodnocení: 9/10

Složení (všimněte si, je oproti ostatním hodně krátké):

1 komentář:

  1. Mandľovú kozmetiku milujem, škoda len, že na Slovensku nemáme body shop, musím poslať brata v Prahe do obchodu.
    Bianka

    OdpovědětVymazat