čtvrtek 24. května 2012

Tekuté oční linky Sephora

Nedávno jsem si koupila už druhé balení těchto linek. Dřív se prodávaly v trochu odlišném balení s jiným štětečkem. Inovace je ovšem ku prospěchu.


Mají svoje plusy i mínusy. Budu psát o odstínu 01 Noir black. Začnu plusama:
  • Opravdu dobře barví. Černá je vážně černá. Na druhou stranu například s gelovými linkami se to srovnat nedá, ty jsou ještě černější (alespoň ty od Catrice, Essence). Ale to tak u tekutých linek bývá. Každopádně jsou to linky s nejlepší pigmentací, jaké jsem vyzkoušela.
  • Skvěle malují přes oční stíny. Což není samozřejmost. Zkoušela jsem linky, které na čistou kůži malovaly dobře, ale přes stín ani ň.
  • Namalují jak vlasovou linku, tak linku silnější.
  • Aplikátor. Dřívější verze linek měla klasický štěteček, ten štětinový. Tenhle je pevný (jako fix) ale koneček je měkký a ohebný, takže se s ním maluje 5x líp jak s fixem.
  • Rychle usychají. Zvlášť tenká linka. Je okamžitě suchá.
  • Dobře se odličují.

Aplikátor


Jako mínus tohoto výrobku jsem shledala jen jeden a to, že se velmi rychle rozmažou. Což je docela zásadní věc. Pokud protáhnete linku nahoru a zaslzí vám oko, všecko se rozmaže. Na druhou stranu pokud linku neprotáhnete, není problém, i když oči slzí. Ale pro mě osobně to zas takový nedostatek není.

Foto vlevo: Tři tahy na jedno "namočení". Bez problému.
Foto vpravo: Jedna kapka obyčejné vody a jemné přetření prstem.


Cena: 290 Kč
Hodnocení: 7/10

Žádné komentáře:

Okomentovat