úterý 29. května 2012

Balzámy na rty

Balzámy na rty používám celkem málo a pokud, tak ve většině případů na noc a nebo v zimě. Tudíž jich moc nevlastním, ale i tak přináším tip na nákup, výrobek, který neurazí ani nenadchne a taky absolutní propadák.

Labello Hydro care
A začneme hned tím nejlepším. Tohle je pro mě nejlepší balzám, jaký jsem kdy měla.
Krásně hydratuje a má super konzistenci, takovou opravdu balzámovitou. Jen tak se neolíže (pokud se teda nebudete nějak zvlášť snažit) a má decentní parfemaci.


Cena: cca 50 Kč
Hodnocení: 10/10


Labello Extreme alpin
A pokračovat budeme protikladem, a to zmiňovaným propadákem. Tenhle balzám jsem si koupila kvůli tomu, že zbarvuje rty do bíla. Což jsem doopravdy chtěla, protože mám radši světlejší barvu rtů a když se nemůžete rozhodnout pro líčení pomocí rtěnky nebo pro péči v podobě balzámu, tady máme kompromis. Má SPF 30, což je asi jeho jediné plus, protože ač je to balzám, rty neuvěřitelně vysušuje.
Vždycky jsem se s ním natřela a za chvilu byly rty takové jakoby vrásčité, nehydratované, no docela Sahara. A co nejhůř - v kombinaci s tím bílým tónováním to vypadalo docela dost strašně a mrtvolně.



Cena: cca 60 Kč
Hodnocení: 2/10 (bod za SPF a bod za to, že věřím, že určitě existuje někde ještě něco horšího :D)


Born lippy The Body Shop
První, co se mi vždy vybaví když se řekne "Body Shop" je vůně. Ani tento výrobek není vyjímkou. Mám jej v příchuti passionberry a vůně je opravdu nádherná. Doporučuji pro ty, kteří mají rádi ovocné vůně.
Co se týče účinnosti tak balzám rty hezky zvláční, je příjemný, nelepí a má slušnou výdrž. Tenhle jemně tónuje. Na výběr je plno variant.
Mínusem je asi balení, venku je docela k nepoužití.



Cena: 120 Kč
Množství: 10 ml
Hodnocení: 9/10

Balzám na rty Balea
Tenhle balzám je v kategorii neurazí, nenadchne. Ten můj má příjemnou kokosovou vůni, kozistencí je taky příjemný, ale na rtech nevydrží tak dlouho a co do hydratace na Hydro care od Labella taky nemá. Každopádně jsem ho celý vypotřebovala a za tu cenu... :-)


Cena: 30 Kč
Hodnocení: 6/10

Omluvte prosím kvalitu fotek.

Žádné komentáře:

Okomentovat