pátek 25. května 2012

Lesk na rty Glossy gloss Sephora

Další z mé sephorácké sbírky. Tentokrát lesk Glossy gloss v odstínu 11 Pink macaroon, který jsem pořídila v akci "starý za nový s 50% slevou".


Strašně se mi líbila jeho barva, která i po testování na ruce vypadala pořád růžově. Bohužel když si s ním natřu pusu, jen hooodně slabě tónuje. Věřím ale, že tmavší odstíny můžou být o dost lepší. Na druhou stranu krásně voní a ještě líp chutná :D Tak nějak sladce, po ovoci nebo co.

Co se týče výdrže, tak vydrží. I když si hodněkrát olíznu rty. Testovala jsem způsobem, že jsem ho chtěla komplet slízat (ale jinak lesky nejím) a schválně, co vydrží a držel teda dost. Pořád jsem cítila ten povlak. Takže myslím, že suché rty moc nehrozí :-) Jinak nelepí.

Mínusem je pro mě aplikace. Mám radši lesky se štětečkem. Ale budiž prominuto.












Cena: 220 Kč
Množství: 15 ml
Hodnocení: 8/10

Žádné komentáře:

Okomentovat