pátek 25. května 2012

Wella pro series - hydratační řada

Řada "moisture" vlasové kosmetiky od Welly patří k těm novějším, které můžete v drogeriích koupit.
Hydratační šampon, kondicionér a maska mají uzavírat vlkost uvnitř vlasu, vlasy se mají dobře rozčesávat a mají zůstat přirozeně hebké a hladké.


Začnu šamponem. Obecně preferuji šampony bez silikonů, protože většina silikonových šamponů co jsem vyzkoušela, mi zatěžovala vlasy. I přes to, že je nemám jemné nebo rychle se mastící apod. Tenhle šampon je ovšem jedna z hodně mála vyjímek, která mým vlasům nevadí, vlasy po něm neplihnou.

Šampon dobře pění, dobře umyje vlasy a hezky voní. Co se týče efektu hydratace, nepozoruju žádnou výraznou změnu. Výhodou je pro mě velké balení. I když si ho znovu asi nekoupím, za stejnou cenu a množství mám totižoblíbenější šampon, můžu ho doporučit.


Složení:


Cena: 109 Kč
Množství: 500 ml
Hodnocení: 7/10
______________________________________________________________________

Co se kondicionérů celkově týče, nepoužívám je. Chtěla jsem, a proto jsem si koupila právě tenhle, ale zkrátka masky jsou masky a zatím jsem nenašla kondicionér, po kterém bych měla takové vlasy, jaké si představuju. To je ale čistě moje zaujatost proti těmhle výrobkům a objektivně musím říct, že tenhle kondicionér patří určitě k těm lepším, co se dají v drogerii najít.
Stejně jako šampon nazatěžuje (aspoň moje vlasy ne) a vlasy jsou dobře rozčesat a určitě nějaký efekt má, ale pro mě nedostačující.


Složení:


Cena: 109 Kč
Množství: 500 ml
Hodnocení: 7/10
______________________________________________________________________

Maska na vlasy je z celé řady největším zklamáním. Moje očekávání bylo, že to bude něco podobného jako hydratační, modrá maska od Herbal Essences, která byla jedna z mých nej, a která se už nevyrábí. Ale omyl. O tomhle výrobku bych řekla, že je to takový o dost lepší kondicionér. Masky si představuju trochu jinak, očekávám nějaký efekt po delším používání, ovšem tady se žádný nedostavuje. Každopádně opět nezatěžuje, vlasy neplihnou, což je plus, takže ji dopotřebuju, ale znovu si ho nekoupím.
Je to takový produkt, který neurazí, nenadchne.


Cena: cca 109 - 119 Kč (přesně si napamatuju)
Množství: 200 ml
Hodnocení: 5/10

Žádné komentáře:

Okomentovat